Jak skonfigurować program pocztowy?
>Powrót do
spisu
Poniżej przedstawiamy instrukcję konfiguracji programu pocztowego - Outlook Express.
1. Dodaj konto pocztowe.
W tym celu wybierz z menu
"Narzędzia", pozycję "Konta..."
2. Następnie
kliknij "Dodaj"
3. Wprowadź
kolejno dane posiadanego konta e-mail:
- Nazwa wyświetlana w polu "od" :
np. Twoje Imię i Nazwisko
- Twój adres e-mail: np. biuro@twojafirma.pl
4. Serwer poczty przychodzącej POP3 oraz serwer poczty wychodzącej SMTP
Oczywiście "adresfirmy.pl" zastąp swoją nazwą domenową.
5. Nazwa konta -
tutaj należy wprowadzić pełny adres e-mail np. adresfirmy@adresfirmy.pl
6. Gdy konto zostało już zdefiniowane, należy wybrać nazwę konta z listy, a następnie kliknąć
"Właściwości".
W zakładce "Serwery" zaznacz "Serwer wymaga uwierzytelnienia"